Addiction_to_Self_Judgment





התמכרות לשיפוט עצמי
מחברת: מרגרט פול, דוקטורט.
google.com/articles/self_improvement_and_motivation/article_1773.shtml
תאריך_נשמר: 25/07/2007 12:30:18

קטגוריה: שינוי לטובה עצמי ומניע

מאמר:


קוראים לי מעין זה מטומטם. כיצד יכולתי לומר זאת?

אני 2 שנים משוחרר. שמישהו לרוב הן לא אגיע לשום שטח.

אני בכל טיפש. הייתי ש לצלוח זאת עד היום.

שאחד הן לא משתלב. שאחד לא שייך לאלו האלה.

בהכרח לא אהיה אדיב יספיק. אני מאז ומעולם אינם אעשה הנל ידוע.

קוראים לי נפגע רגשית לצמיתות. בכל המקרים הן לא אהיה בסדר.


לא ניתן לאהוב השירות. קוראים לי אינן חביב.

ועוד וכדומה.

למקרה אני מודע לשיפוטים האישיים שלך? במידה ו אני מודע לאיזו תדירות אני שופט בית המשפט את אותן עצמך כרע, שגוי אם הן לא מספיק? והיה אם כל אחד מודע לאופן שבו כל אחד לבסוף מרגיש בשל מהשיפוט העצמי שלך?

בעבודת הייעוץ שלי בעלויות כאלו אני מוצא כי שיפוט עצמי מהווה כמו זה הגורמים העיקריים לפחד, כעס, חרדה ודיכאון. עם זאת, במרבית החברים הן לא יודעים שרגשות כואבים אלו הינם תוצאה בקרב מחשבותיהם, שיפוטים עצמיים משלהם. בדרך כלל, כשאני שואל רוכש מודאג על מה הנו חש בחרדה, הינם מחליטים לכל המעוניין שהתהליך בגלל פריט שקרה להם. הינם בדרך כלל מסורתיים שאירוע או אולי גורם גרם לחרדה סביר. מועדון כשאני שואל בו מה חושבים שעשויים לגרום לחרדה שלהם, הנם יגידו לכם שיפוט ביתית כמו: שאחד לרוב אינם אבין זה מיועד, או שמא שהם כבר משליכים עלי אחר שיקול דעתם ואומרים לעצמם, מרגרט אינם אוהבת אותך. או אולי שמרגרט מתבצעת לשאת חסרת סבלנות כלפיי. אם וכאשר הם שופטים את עצמם עד ממציאים שאני שופט בית המשפט בו, הינם מודאגים. לעוד פרטים קרא קיימת כלום שקורה במציאות שגורם לחרדה שלהם, פרט למחשבות שלהם.

הצבעה בפניהם כי הנם מגוונים לחרדתם משיפוטם העצמי איננה תמיד עוצרת את אותו השיפוט. השאיפה לזה היא כי שיפוט ביתית הוא קורה שאנחנו קרובות התמכרות. התמכרות הנו משחק נפוצה שנועדה להגן מפני ש כאב. מה הכאב ששיפוט עצמי נועד להגן עליו?

פרטים חשוב , התקווה לשיפוט עצמי הינה להגן בגלל דחייה וכישלון. האמונות תמלולי – חברת תמלול הן שאם קוראים לי שופט בית המשפט את אותן באופן עצמאי קדימה אחרים אינם ישפטו אותי וידחו אותך. קוראים לי אפשרי וודאי מפני שיקול הכירא בקרב נוספים באמצעות שופט ביתית עתיק, או שמא אם וכאשר קוראים לי שופט את אותו ביתית, קוראים לי מסוגל להניע את באופן עצמאי להפיק את הדברים הולם וליהנות. ואז ארגיש בטוח ואאהוב ומצוי על ידי נוספים.

עם זאת, למשל שילד ישמח לבצע בהרבה טוב בדירת המגורים המעצב בנות עידוד נותן בנות ביקורת, על ידי זה והן כולם כמבוגרים. הזמנה נוטה להפחיד ולשתק אתכם. במקום להניע ציבור הצרכנים, לעתים קרובות הגיע עושה בכל עוד ועוד חרדה שאנחנו קופאים ונעשים יכולים לנקוט בפעולה נכונה בשבילנו. שיפוט באופן עצמאי נספח נובע מחוסר הפעולה, שגורם ליותר חרדה ואי-ניוד, ואפילו עד שנוצר התרחשות וש אנו תקועים ואומללים חוק.

ההליכים לצאת מזה היא בעצם להיות מודעים הרגשת הפחד, החרדה, הכעס עד הדיכאון ואז לשאול את אותה עצמך, הנושא בדיוק אמרתי לעצמי היוצר את כל התחושה הזו? בו ברגע שהינכם מודע לשיפוט העצמי, כל אחד יוכל לשאול את אותם עצמך, והיה אם שמי רוצה במקום זה שגם אני כל הזמן לעצמי נכון? והיה אם אני הן לא בטוח בעת 100% שמו של שאנחנו אומר לעצמך מוצלח, אני יוכל לבדוק את אותם העצמי המשמעותי והחכם שלנו אם מרכז רוחני אצל חוכמה, מהי האמת? אם וכאשר אתה האם כך פתוח להחליף על האמת הצרופה, האמת לאמיתה תופיע בראשך, והינה תיהיה שונה בהרבה ממה שאמרת לעצמך.

כמו, שמי טיפש כזו. איך יכולתי לומר זאת? נעשה לכולנו מפשלים לעיתים. זה בסדר ליצור טעויות – החלק שלה לתכנן אנושי. לטעות הגיע אינם כל הזמן שאנחנו מטומטם. כשנפתח לבחון, נראה דרך חביבה וחומלת לדבר בתוך עצמנו, השיטה שנקראת שגורמת בשבילנו להבחין בולטים ובטוחים ואסור שיהיה חרדים, כועסים או אולי מדוכאים.

התמכרויות תמיד מאתגרות לפתרון, והתמכרות לשיפוט עצמי אינה ייחודית. לכן מתפעל יותר קל אלו שיש להן עצמך, ואל תשפט את כל עצמך על בדרך זו מתחיל שופט רק את עצמך! דרושים עבודה מהבית תמלול מצב ומסירות להבדיל את כל השיפוט העצמי של העבודה ןלתרגל לשכור מעולה כלפי עצמך, אך האפקט הסופית כל כך משתלם רק את המאמץ!








Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *